ソラマメブログ

2008年05月02日

イースター・スペシャル・メモリー その3

Meow です、こんにちは。みなさん、RLでは連休を満喫していますか?

イースター・スペシャル・メモリー その3

大好評のイースターの思い出の第3弾です!
今日はカフェで月・金を担当している講師、Roswentheより

My family has never been very into celebrating holidays, and neither did we have any extended family nearby with which to celebrate. Usually on Easter, we would wake up, and hunt for eggs that we had dyed several days before. My mom was an artist and loved to dye eggs in weirdpatterns. My brother and I also got an Easter basket filled with chocolate, candy, and a few small toys. Sometimes we got a larger toy, such as a stuffed animal. When I was in junior high and high school, I usually went to sunrise Easter service at my church. People who go to church would wear new white or light-colored dresses and suits, and my mom always bought me a pretty, new Easter dress every year. After that, my family generally sat around a lot until we had a special lunch with chicken and artichokes, and then everyone would sleep the rest of the day.

日本語訳;
イースターの日は朝起きたら、あらかじめ染めておいた卵を探しました。私の母はアーティストだった
のでいつも卵を変わった色に染めていました。そして私の弟とわたしはキャンディーやチョコレートやおもちゃが詰まったイースターバスケットをもらって大喜びでした。時々、大きなくまのぬいぐるみなどももらうこともあり、それも楽しみでした。

我が家はまた、教会の日暮れ時のミサに参加しました。人々はイースターの時は、パステルカラーのドレスを着て参拝に訪れていました。わたしもまた、毎年母に新しい真っ白のドレスを買ってもらっていました。

ランチには鶏肉とアーティチョークのスペシャルランチを家族皆で食べ、そして食事の後は昼寝をしました。

続く....





まだまだイベントも開催中ですよ~~~★
賞金入りのリンデン卵も追加しました!


皆さん遊びにきてくださいね!
こちら↓
の看板をクリックしてテレポートできます。

イースター・スペシャル・メモリー その3


/alc/87/65/26/




同じカテゴリー(イベント)の記事画像
クリスマスライブ
リアル×SLイベント
カフェに参加してプレゼントをゲット☆
ウェディングイベント★その2
イースター・スペシャル・メモリーその4
姫ヘアー&カジュアル服無料配布開始★
同じカテゴリー(イベント)の記事
 English Cafe  今週が最後です。  (2009-04-15 00:05)
 クリスマスライブ (2008-12-24 15:48)
 リアル×SLイベント (2008-10-07 10:22)
 カフェに参加してプレゼントをゲット☆ (2008-08-27 10:53)
 ウェディングイベント★その2 (2008-07-06 21:50)
 イースター・スペシャル・メモリーその4 (2008-05-03 11:54)
Posted by Ninlyn at 20:33│Comments(0)イベント
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。